Aug 10, 2012

BirdFeatherLeaf

New form of Marinush necklaces.










CANT - TOO LATE TOO FAR


6 comments:

  1. Jaoo sto su dobri!!
    Jel moze ovo da se kupi :)

    ReplyDelete
  2. Mooooze moze naravski :)
    posaljes mi mejl ili se javis ovde > https://www.facebook.com/marinushjewelry
    pa se dogovorimo, od ovih ovde dostupna je jos ogrlica sa pretposlednje fotke (za 4. 6. i 7. treba da proverim) + bice novih uskoro ;)

    ReplyDelete
  3. Ne mogu da odlučim koji mi je najljepši! Stvarno su predivni!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jejeje :)
      i bice ih jooooos, ali mi se strasno blizi ispitni rok pa mora nakit malo da trpi :)
      Hvala!

      Delete
  4. jao jao ja hocu ovaj sa poslednje fotke, ali isti istacki...jel mozes da mi napravis...?

    definitivno uzimam, ako moze da se napravi ista, javni mi se na cherryice7@gmail.com

    hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh uh :)) isti istacki je nemoguce napraviti, jedna jedina ogrlica je takva i sada je kod jedne Tamare ;)
      doduse, stizu uskoro nove varijacije, u slicnim kombinacijama boja i oblika.
      prati postove, ili na ovoj stranici https://www.facebook.com/marinushjewelry - gde uvek stizu nove stvarcice ♥

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...