May 16, 2011

double exposure

Pakayla Biehn.
She blew my mind. Njene slike su magične, prosto vas uvlače u svoju igru boja, svetlosti i teksture. Preplitanje sna i jave. Hipnotisana sam.
Ova prva, "Ten thousand times I thought about it, this time I'm doing it",
se već našla na mom desktop-u.
Ma gi ja!

KRONOS QUARTET PLAYING SIGUR ROS - FLUGUFRELSARINN


Slika "Girl with cherry blossom" i fotografija.
"Pakayla Biehn’s beautiful paintings are delicate confections of dreams and spun sugar, her subjects swathed in petals or soft cloth, her signature double exposure effect lending a gentle sense of unreality."



more from Pakayla :

10 comments:

  1. Previse su mi haoticne fotke (sto ne znaci da nisu lepe), ja pre glasam za Kronos, obozavam ih, jos kad su u kombinaciji sa Clint Mansell...

    ReplyDelete
  2. @Jovana > :) mene je bas taj haos privukao. nalazim ja harmoniju u tome, opusta me. fascinira sama cinjenica da su to slike velicine skoro 1m x 0.5m, i da se maltene uopste ne razlikuju od fotografija-originala, nego im daju bas taj "floating" efekat, prelivanje duplih fotografija i stapanje jedne u drugu. A Kronos i Clint, savrsena kombinacija!

    @Julie > glad you enjoyed it! :*

    ReplyDelete
  3. odlicne su slike, cak su i bolje od fotogradija.
    ove dve fotke, "dupla devojka okrenuta" i "dupla devojka u beloj kosulji" su inspirisane mojom poznanicom, Marijom Strajnic :)

    ReplyDelete
  4. double exposure - duplo zezaznje :)

    ReplyDelete
  5. meni je ovo savrseno!:)

    ReplyDelete
  6. hvala ti za komentar i jako mi se sviđa tvoj blog i nakit koji praviš..a ove slike su baš magične. idem odmah po još :)

    ReplyDelete
  7. @Barbara > e da, videla sam na njenom sajtu da je koristila neke njene fotke, supeeer!

    @jovana > exactly ;)

    @Juliet > ;)

    @Emina > hvaaala, drago mi je što ti se dopada! :*

    ReplyDelete
  8. kako su dobre slike aaaa.odusev

    ReplyDelete
  9. Divno je kada neko koristi dobro poznat efekat na potpuno nov nacin!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...