Jan 23, 2012

monday collage

Lep osunčan početak i veselićka reklama za sunčane naočare Persol,
A Year of Sun with Mr. Persol, by Passion Pictures



E sad, ja bih moju jutarnju kafu mogla ovde recimo ispijati. Satima. Reč je o "stančiću" Dancing Trees, Singin Birds, projekat arhitekte Hiroshi Nakamura-e iliti Parku Ptica u Tokiju, gde ljudi i ptice žive u apsolutnoj harmoniji. U to ne sumnjam.



Bruklinski trio Widowspeak i njihov istoimeni album.
Za slušanje od početka do kraja.

GUN SHY

IN THE PINES

 HALF AWAKE


Memesis by Barbara and Michael Leisgen
conceptual photography, 1970's
via ilikethisart
 



Porcelain tattoo by Min Jeong Seo




"I used moulds taken from professional ballet dancers arms and made casts of pocelain. The pocelain arms in dancing position are painted with japanese Yakuza-style tattoo patterns. In the combination the two contrasting cliches open each other up. Like a real tattoo that lies under the skin the painted patterns lie under the pocelain glaze."





Foster Care
Fashion photography by Elizaveta Porodina, koja se već našla u prethodnom kolažu






I za kraj, tandem koji ne prestaje da me oduševljava, Supakitch & Koralie sa svojim poslednjim remek-delom u Parizu, Euphorie




• • •

4 comments:

  1. Boze kakva kuca! :) I one tetovaze su ludorija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo da, ja sam oduševljena "kućerkom". a tetovaže, pa rado bih parčence prenela na svoju kožu :)

      Delete
  2. Thanks for follow ! And your blog is beautiful ! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...