May 19, 2011

in bloom

Novi cvetni Marinush broš!







♥ ♥ ♥

11 comments:

  1. Predivan je broš...
    A pjesma, jedna od omiljenih...:D

    ReplyDelete
  2. sve je prelijepo! muzika odlična! ja bih u ove cvijetiće od glave do pete sad..

    ReplyDelete
  3. confirmation summer is coming! :)
    I love it

    ReplyDelete
  4. Mnogo je lep broš!:) divna muzika uvek na tvom blogu :*

    ReplyDelete
  5. Oduševio me je blog i slike koje postavljaš :) Bravo!

    ReplyDelete
  6. @Slavica > da, pesma je uzivancija, posebno ova verzija ;) i hvala :*
    @Emina > trk u livadu neku! :))
    @BUSSOLA > yes! it is nearly here, I can't wait ;)
    @Dragana > jeeej, drago mi je sto uzivas u mjuzi, i hvala!
    @Milan > e mnogo mi je drago sto te je odusevio blogic :) merci!

    ReplyDelete
  7. I love how wild and funky your art is. Love the character of the face up above. The detail in your flower is very superb and beautiful.

    ReplyDelete
  8. Prelepo... I za nedeljno veče more then welcome post! BTW slike sa Tise su bajka! *

    ReplyDelete
  9. @Shelley > thanks!! haha, I guess it is pretty wild :) Glad you like it.
    @Amelie > jest', bas je za uzivanciju :))
    drago mi je sto ti se dopadaju fotke! :*

    ReplyDelete
  10. uh oh, kakav broš... nešto slutim da će mi se smešiti na sledećoj kafi u Novom Sadu :))

    ReplyDelete
  11. :)) hvala draga!
    hoces da ga sacuvam za te'?
    ajde dodjite nam vise u posetuuu :*

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...