Mar 24, 2011

Home




...............................


Installations and photography by Jiang Pengyi
Cement eclipses by Isaac Cordal
Money Shark by Blu, Barcelona
Blu gets buffed, LA


















Brick/Break by Escif, Valencia












Blu + Erilcailcane, at Nuart street art festival in Stavanger 2010, Norway





























Gasbird by Banksy









Trees by Banksy
 


Island by Banksy














Crayon Shooter by Banksy, LA
















Smoking Politicians by Blu, at Fame festival in Italy
















A stuffed cake by Blu, Fame festival















Giant Transition by Luke Ramsey + Josh Holinaty, Alberta



















...Home je obavezna "lektira". Link za ceo dokumentarac.

...............................

+ more on

♥ ♥ ♥

7 comments:

  1. i ja isto. danas me ostavljate bez teksta. hvala na lepim zeljama :)

    ReplyDelete
  2. The images on your blog are so inspiring! Great blog!

    ReplyDelete
  3. Da zaista...trebalo bi ga pustati deci u prvom, dobro,ajde, da se ne bi jako rano skenjali zbog jadne nam danasnjice...u cetvrtom razredu osnovne skole...Mozda bi bar malo poboljsali stvari.

    ReplyDelete
  4. Mogla bih esej da napisem sada!Upravo se spremam da odgledam ceo dokumentarac.Post je neverovatan! Odusevljavas me! Tako mi je drago da ima ljudi kao ti na netu, od kojih mozes nesto i da naucis!Jos je to na srpskom!Bravo!

    ReplyDelete
  5. dragi ljudi, hvala vam puno, drago mi je što je tako post uticao na vas :***

    @Le garçon avec les lunettes > merci beaucoup! :)) Glad you like it!

    @Silvija > da, ozbiljni radovi - krajnje ozbiljna realnost...

    @Dijana > slažem se sa tobom, to treba i predložiti kad se već sami do sada nisu setili. Ekologija kao predmet bi trebala da bude najvažnija već od osnovne škole...pa barem bi klinci naučili da čuvaju (i cene) prirodu oko sebe. toliko svako može da učini.

    @lu > uh, pa baš mi znači kad čujem da je post nekog oduševio! <3
    javi utiske posle dokumentarca. ja sam ga gledala više puta, maltene uzastopce. suze pokreće, da te upozorim :)

    <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...