Apr 14, 2011

brick by brick























ZARA printed blouse




























Marc by Marc Jacobs


































Malababa - Akelarre bag




























Jeffrey Campbell - Banshee in Coral




























Wood works by Do-it














Nova ogrlica! Brick by brick. Opčinjena sam cigla bojom ovih dana, što se može videti iz priloženog :) E, da, jedna super stvar kod ove ogrlice je što je zapravo "2u1 sistem" - može da se nosi kao duga ogrlica, ili kratka.

Works by Catherine Ulitsky


















Ferris Bueller's house, tričavih 1.65 miliona dolara, kućica iz snova...
...do sledećih đinđuva :*

♥ ♥ ♥

6 comments:

  1. divna mi je , bas mi se dopada :)

    ReplyDelete
  2. svidjaju mi se nijanse bas lepo

    ReplyDelete
  3. Divna ogrlica i boje :)
    pozdrav!

    ReplyDelete
  4. Zaljubljena sam u ovu ogrlicu :)
    Stvarno je prelepa!

    ReplyDelete
  5. love it! check out my blog and etsy! i put up a spring lookbook for it.
    http://hammocksandtrampolines.blogspot.com
    http://etsy.com/shop/puddinp0p

    ReplyDelete
  6. hvalaaa vam dragi ljudi! u planu su i sareniji i jednobojni modeli. ovo je bila pilot verzija :))
    Melis > thanks! I absolutely love your stuff on etsy shop! ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...